onsdag 29 juni 2011

Home from work

Dag 3 på sommarjobbet hos pappa! Försov mig idag, så pappa lät mig stanna hemma och sova haha. Snällt!
Jag jobbar på den stora SEB banken i rissne. Pappa är typ elektriker/drift tekniker där, och jag typ hjälper honom. Och så får jag göra lite annat skit jobb. Som att rengöra filter.. alla möjliga olika sorters filter Haha.
Jag kommer kräkas på filter sista veckan känner jag.

BTW så har jag en ny frilla nu! De är en mix mellan  löshår och dreads. Riktiga dreads! som är gjorda i löshåret. och färgerna rosa, ljus/mörk turkos.

5 kommentarer:

  1. Hej jag älskar ditt hår! Jag vill själv färga det rosa och jag undrar om du har något förslag på ett bra märke som håller länge? : )

    SvaraRadera
  2. Hej haha tackar!
    Se till först att få ditt hår jätte ljust, västan vitt. Och de märkerna som jag tycker är jätte bra är JEANS color (magenta), och directions (ceris).
    :)

    SvaraRadera
  3. Okej då måste jag bleka på det lite mer ^^ aha okej tack så mycket : )

    SvaraRadera