lördag 30 april 2011

Tripp till staden och shopping på carlings!

Hej och Hå.
Idag är det valborg, och det tänker jag fira genom att sitta hemma, göra nytta, och dricka te! Inga konstigheter!

Och ja, jag drog till Carlings också för att shoppa upp de 500 spänn jag fått där, som tack för att jag ställde upp som modell på modevisningen ni vet!
Köpte 2 linnen, båda för stora haha.. Ena är S och den andra är en oversize XS. Ska sy om båda!
Sen köpte jag en söt t-shirt^^ Jag är typ galen i t-shirtar just nu..
OCH en keps! Är SJUKT nöjd med kepsen! Helt kär i den!!





1 kommentar:

  1. Billiga sexleksaker intimleksaker.com
    Anal dildo intimleksaker.com
    Kamagra intimleksaker.com
    Sexleksaker intimleksaker.se
    sex toys intimleksaker.com
    sex shop intimleksaker.com
    Herbal medicines naturalpharmacy.eu

    SvaraRadera