fredag 4 mars 2011

LONDON Dag 1

Detta köpte jag första dagen i London med mor!
Direkt från hotellet drog vi raka vägen till Primark, efter primark drog vi hem. haha.
Till er som inte vet så är Primark som typ Åhlens. Dock inte lika stort, dom har typ samma saker: Kläder, skor, accesoarer, smink, nagel grejjor, hemsaker, haha ja massa!
OCH de är stört billigt!

Vill ni se mera bilder ifrån första dagen så tryck HÄR

*Leopard Body axelband ingick.
*En T-shirt som jag inte ens minns att jag köpte, jag blev väl helt hysterisk och skulle köpa allt haha.
*Och ett mörkblått linne med den där kaninen på från looneytoons

*Batman hoodie som jag hittade på herr-avdelningen.
*Superman t-shirt som jag fann på pojk-avdelningen.
*As snygg t-shirt som jag också fann på herr-acdelningen, ska dock sys om!

*Ett par mysiga inne tofflor.
*Sjukt snygga svarta skor med ormprint


*Väska med pussmun tryck
*solglasögon-fodral med ormprint
*Paraply.

*duschvantar
*Tvättkorg
*plastresegrej
*Kuddar

*Mössa
*Strumpor
*Trosor

*Halband, nalle, cupcake och sjöhäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar