söndag 2 januari 2011

Jen-must-have-stuff

Grejor till våren som jag vill ha och har. Jag vet, de är bara 2:a januari. 
Jag ska försöka att göra collage så att jag kan berätta vart man kan få tag på allt. Jag vet att några ogillat att jag inte har haft en aning om vart allt kommer ifrån så. Nu blir de förbättring! :)

Have:
Skorna, från Deischmann, kostade ca 250:- Jag vet dock inte om dom säljs fortfarande, köpte dom i tyyyp... oktober?
Mobilen, fick i julklapp! Nokia C3 Rosa. finns typ överallt.
Nagellack, HM, 49:-

Want:
Sex and the city, alla säsonger. Finns också typ överallt. Billigast på Mediamarkt!
3 tröjor ifrån ironfist. Och ja, dom är dyra... :C
Byxor ifrån weekday. kostar kring 400. Är dock på rea nu.
Mini PC sony, Finns på mediamarkt och elgiganten. Har inte sett den nån annanstans. 3990:-
Bok, Jag är med bandet. Gud vad de svenska namnet pajjar boken :C Men men! Om du ska köpa den, köp den inte i butik! Den är billigast på CDON där den kostar 39:-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar