lördag 25 september 2010

Vinter panik!!

Snart är vinern här! Nästan iallafall... De börjar bli kallt osv.. haha.
Men usch vad jag hatälskar vintern. Jag hatar den för att de är så helvetes kallt, massa jobbig snö all over... och man blir förkyld, fryser arslet av sig varje gång man går ut. Men jag älskar den också, för att... vintern är så sjuk fin... Och så har vi julafton.. lussebullar, julklappsstressen, julpynt, varmchoklad, braskaminen är alltid igång, ååh massa sånt myspys!
Men de största problemet.. Vad i helvete ska man ha på sig?? 
De finns ingenting som är snyggt, men ändå varmt. De finns bara antingen eller. I hate that.
Så jag ska minsan gå på jakt redan nu efter snygga, OCH varma stuff att ta på mig. 
Hope i'll find something...

2 kommentarer:

  1. åhh, jackan längst till vänster, vart kommer den ifrån?

    SvaraRadera
  2. Har faktiskt ingen aning :( Gjorde hela bilden på polyvore, och jag kollade inte vart ifrån allting va ><

    SvaraRadera